אתר הסקרים המשתלם ביותר לשנת 2013

מיהו האתר שהכי כדאי להירשם אליו, לענות על סקרים ולהרוויח כסף?

כולם שמעו כבר על האתרים באינטרנט שמשלמים לגולשים כסף או תלושים תמורת מענה על סקרים ושאלונים מקוונים. יש כמה אתרים כאלה ואני רשום בכולם. יש כאלה אתרים שאפשר להרוויח בהם יותר ויש כאלה שפחות.

מאחר ועניין אותי מאוד לדעת מאיזה אתר אפשר לעשות הכי הרבה כסף, חישבתי והשוואתי בין האתרים בתחום הזה והגעתי למסקנה ברורה: האתר iPanel הוא האתר שהרווחתי ממנו הכי הרבה כסף. אחריו נמצא האתר פרויקט המדגם,שמשלם כסף לחשבון בנק Paypal. אחריהם במקום השלישי והמכובד נמצא האתר Panel View. (כל שאר אתרי הסקרים טובים, אך לא משתלמים כמו אלה, ובמיוחד אם זאת הפעם הראשונה שלכם בתחום, ולא התנסיתם באף אתר סקרים עדיין - אז עדיף שתירשמו קודם כל לאתרים האלה, תיראו איך הולך לכם ואז תחליטו אם בא לכם להירשם לעוד אתרי סקרים).  רק שתדעו שכל אדם בישראל יכול להירשם לאתרים אלה. כן, אפילו אם אתה רק בן 12. 

בכל אחד מהאתרים האלה עשיתי מעל ל-2000 שקלים רק ממענה על סקרים באינטרנט וצירוף חברים. 

מהאתר איפאנל לדוגמה קיבלתי בסך הכל קרוב ל-3 אלף שקלים. הנה תצלום מתוך האתר (כל 10 נקודות באתר שוות לשקל אחד בתווי-שי). "נקודות שהומרו" זה נקודות שכבר קיבלתי עליהן כסף, ו"נקודות שנותרו להמרה" הן נקודות שמחכות שאני אפדה אותן.. אני יכול לעשות זאת מתי שבא לי. בינתיים מחכים לי באתר מעל ל-600 שקלים, כפי שאתם רואים בתצלום:

סכום הכסף שנצבר באתר איפאנל
סיכום הנקודות שצברתי באתר iPanel
 אתם יכולים לראות כמה דוגמאות לתשלומים שקיבלתי מהם כאן, כאן, וכאן.


מהאתר פרויקט המדגם, קיבלתי בחודש שעבר סכום גדול (מעל 1700 שקלים) לחשבון הפייפאל שלי. אל תחשבו שסכום כזה צוברים בשבוע... אני פשוט אוהב לצבור סכומים גדולים ואז למשוך הכל בבת-אחת ולא כל פעם שאני מגיע לסכום המינימום למשיכה (שהוא 50 ש"ח). 

לפניכם הצילום מהחשבון שלי בפייפל, והסכומים שקיבלתי לאחרונה מהאתר פרויקט המדגם מסומנים באדום:

תצלום מחשבון paypal
פרויקט המדגם משלמים לפייפל. אתר אמין ואיכותי. 


לסיום, וכבר אמרתי את זה כמה פעמים בבלוג אך אני חוזר שוב כי זה ממש חשוב: אל תנסו לרמות את אתרי הסקרים. תירשמו לאתרים האלה אך ורק עם הפרטים הנכונים והאמתיים שלכם. אם תנסו להונות ולרמות עם רישום פרטים פיקטיביים - הם יעלו עליכם, יחסמו אותכם לתמיד ולא תקבלו מהם כסף. לא מומלץ ולא שווה את הסיכון.
הם צריכים את הפרטים האמתיים שלכם לצורכי מחקר וסטטיסטיקה, אין ממה לחשוש - הם לא עושים שימוש אישי בפרטים שלכם, הם נאמנים לחוק הגנת הפרטיות.לפרויקט המדגם רשומים כבר עשרות אלפי ישראלים שמרוויחים כסף מסקרים.

בהצלחה! 


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סקרנט - לא כל הנוצץ זהב!

4 אתרי הסקרים המובילים והמשתלמים ביותר

לנסות אפליקציות ולקבל על זה כסף בקלות ל-Paypal