כסף קל דרך האפליקציה PlayMobs

מדריך לאפליקציה playmobs
עדכון: האפליקציה PlayMobs נסגרה.
היום (2020) יש כבר אפליקציות חדשות שמאפשרות להרוויח כסף בקלות מהסמארטפון, ישר לחשבון paypal.

כדי להרוויח כסף עם אפלקיציה זו יש צורך בסמארטפון.
אין לך סמארטפון? חפש דרכים אחרות להרוויח כסף מהמחשב. 

אז הנה עוד אפליקציה ממש נחמדה שמאפשרת לכם להרוויח כסף קל מהגלקסי או מהאייפון שלכם (האפליקציה נתמכת גם ע"י iOS וגם Android). משתמשי אנדרואיד יכולים למצוא אותה ב-Google Play, אך אם יש לכם אייפון תצטרכו להוריד אותה דרך דפדפן האינטרנט שלכם.

מי שכבר מכיר את האפליקציות Appredeem או AppCasher כבר יודע מה צריך לעשות כי זה מאוד דומה, אבל בכל מקרה מומלץ לקרוא את המדריך.

מדריך PlayMobs


1. כנסו לדפדפן במכשיר שלכם לאתר PlayMobs. לחצו איפה שמראה לכם הפופאפ ובחרו "add to home page". האפליקציה תרד ישירות למכשיר שלכם. על מנת להמשיך יש להיכנס אליה ולהזין את הפרטים המבוקשים: אימייל (לא לזייף, חשוב שתרשמו אימייל אמיתי כדי לאשר את האפליקציה ולקבל יותר מאוחר את הכסף שלכם), שם משתמש (תבחרו איזה שבא לכם) והשדה השלישי הוא אמנם לא חובה, אבל אם אתם רוצים לקבל 30 נקודות על ההתחלה, (כל נקודה = סנט) אז תצטרכו להזין את קוד הבונוס: spin88.

2. יפה, עכשיו מתחילים לצבור את הנקודות באפליקציה!
היכנסו ללשונית Promotions ושם תהיה רשימה של כל האפליקציות או הדרכים שמהם אתם תקבלו נקודות. תבחרו אפליקציה כלשהי ותורידו אותה למכשיר שלכם. תיכנסו לאפליקציה שהורדתם ותהיו בה למשך כמה שניות. חזרו ל-PlayMobs ולחצו על "check!" - זה בודק שבאמת הורדתם את האפליקציה ומיד יתווספו נקודות לחשבון שלכם.

רשימת האפליקציות ב-playmobs
מלשונית promotions מורידים את האפליקציות 
3. מקבלים את הכסף!
כנסו ללשונית Store ושם תראו שיש כמה דרכים לקבל את הכסף שמגיע לכם:
  • המרת הנקודות לכסף שנשלח לחשבון paypal (כשצברתם מינימום 10$).
  • המרת הנקודות לכרטיסי קנייה באמזון, סטארבקס או אייטונז. 
  • שימוש בנקודות לקניית אפליקציות שעולות כסף באפ-סטור. אתם יכולים לבחור מהרשימה שמופיעה בלשונית Store איזה אפליקציה שבא לכם ולהוריד אותה תמורת הנקודות המופיעות לידה. 

לשונית store באפליקציית playmobs
האפשרויות לשימוש בנקודות שלכם

היתרון הגדול של "פליימובס" זה שאפשר פשוט לקבל את הכסף לפייפל, שלא כמו אפליקציות אחרות באותו תחום כמו למשל appcasher - ששם אפשר לקבל זיכיון לקניות ב-Amazon או iTunes.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סקרנט - לא כל הנוצץ זהב!

4 אתרי הסקרים המובילים והמשתלמים ביותר

לנסות אפליקציות ולקבל על זה כסף בקלות ל-Paypal