900 שקלים מאתר הסקרים איפאנל

היי, מה קורה? התגעגתם נכון?
לא כתבתי הרבה בתקופה האחרונה, אני הייתי עסוק בתכנונים לקראת טיול במזרח הרחוק שאני עושה בקרוב.

אוקיי, אז בפעם המי יודע כמה, קיבלתי עוד תשלום מהאתר iPanel באמצעות תלושים, והפעם 900 ש"ח.
לפני 3 ימים ביצעתי באתר שלהם פקודת משיכה של הכסף והוא כבר הגיע אליי היום (אין על איפאנל, תמיד טענתי שהם הכי מהירים).

900 שקלים בתווי-קנייה מהאתר ipanel
התגמול על סקרים באינטרנט

מי שעדיין לא יודע על מה מדובר - באתר iPanel אתם עונים על סקרים וצוברים נקודות.


כשאתם רוצים שהכסף יישלח אליכם הביתה, אתם נכנסים לאתר, בוחרים בלשונית "נקודות ותווים" ואז "הזמנת תווי קניה". אני תמיד מעדיף לחכות ולצבור סכומים גדולים ואז למשוך הכל בבת אחת (למרות שהרבה מעדיפים למשוך כל פעם שהם מגיעים ל- 50 ש"ח, שזה המינימום למשיכה).

זה מתבצע כמו בתמונה:

הזמנת תלושים מאתר הסקרים
העמוד שבו מזמינים את הכסף באתר איפאנל

והנה היום, הגיעה אליי המעטפה עם ההפתעה בפנים.

מה אפשר לקנות עם התווים האלה?


באמצעות התווים האלה אפשר לקנות כל דבר מעשרות רשתות וחנויות טובות ברחבי הארץ. אני למשל הולך לקנות בהם ציוד למטיילים בחנות ריקושט, לקראת הטיול הקרוב שלי. אגב, אם אתם לא רוצים לקנות בחנויות האלה אלא בחנויות אחרות, אתם יכולים להזמין תו-הזהב ולא רב-תו, לבחירתכם.

מי מכבד תלושי רב תו
החנויות שמכבדות תלושים של רב-תו

הערה מאוד חשובה!


אני יודע שחלק מהגולשים מנסים לרמות את אתרי הסקרים ולבצע רישומים כוזבים (פותחים משתמשים פיקטיביים באתר כדי להרוויח עוד נקודות). אם אתם חושבים שאתם חכמים והם טיפשים - אתם טועים. אל תנסו לרמות את האתרים האלו כי יש להם שיטות ממוחשבות לעלות עליכם, וברגע שזה קורה - הם מוחקים ומשעים את המשתמש שלכם לצמיתות, כך שלא תהיה לכם האפשרות אפילו בעתיד להצטרף ולהרוויח כסף.

אם אתם רוצים להירשם לאתרי סקרים ולהרוויח כסף בצורה הוגנת - יש להירשם עם פרטים אמיתיים ונכונים - כדי שהמערכת שלהם תזהה שמדובר באנשים אמיתיים שעונים על הסקרים.

אתרי סקרים מומלצים נוספים


בגדול, אם אתם רוצים להירשם לאתרי סקרים טובים, אז ההמלצות הכי טובות שלי הן כמובן איפאנל, פרויקט המדגם (שמשלם גם כסף אמיתי ולא תלושים), וגם Panel-View שהוא לא רע בכלל.
אני מזכיר לכם שוב, תתרחקו מהאתר סקרנט.

לפני שאטוס לתקופה ארוכה, אכתוב בשבילכם פוסט פרידה וסיכום האירועים של "עשיית כסף באינטרנט" לשנת 2012.
בהצלחה!

תגובות

  1. פשוט מדהים..

    תודה רבה על הפרסום , ועל הההשקעה באתר !

    השבמחק
  2. איך השגת כל כך הרבה נקודות ?

    השבמחק
    תשובות
    1. הם שלחו לי הרבה סקרים גדולים ששווים הרבה נקודות ובנוסף יש להם מבצע "חבר מביא חבר". זה בא בתקופות - לפעמים יש להם הרבה סקרים גדולים ולפעמים יש מעט סקרים.
      מומלץ לבדוק את תיבת האימייל שלך לעיתים קרובות כי אחרי שהם שולחים סקר, אם לא נכנסת תוך כמה שעות סביר להניח שכבר הסקר נסגר כי כמות האנשים שענו על הסקר הזה כבר הגיעה למכסה מלאה. אם אתה לא יכול לבדוק את המייל כל כמה שעות אז מומלץ להוריד את האפליקציה שלהם וככה תקבל התראה כשהם שולחים סקר חדש.

      מחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סקרנט - לא כל הנוצץ זהב!

4 אתרי הסקרים המובילים והמשתלמים ביותר

לנסות אפליקציות ולקבל על זה כסף בקלות ל-Paypal