שוברים אלקטרוניים בסך של 300 שקלים

רק אתמול ביקשתי באתר הסקרים איפאנל לממש 300 נקודות שצברתי באתר שלהם וכבר היום קיבלתי מהם שוברים אלקטרוניים על סך של 300 שקלים, של חברת Buy-Me.

הרבה אנשים שואלים אותי ולא מבינים מה זה בדיוק שוברים אלקטרוניים, אז הנה הסבר עם תמונות:

שוברים אלקטרוניים, הם כמו תווי-שי, רק שההבדל הוא שאפשר לשלם איתם באמצעים אלקטרוניים. 
מה הכוונה? אז הנה דוגמה:

לאחר שביקשתי ב-iPanel לממש 300 שקלים, הם שלחו לי את המייל הזה: 





לחיצה על "לבחירת שובר" הובילה אותי לקבלת השובר האלקטרוני:



בשובר הזה מופיע קוד. אני יכול להדפיס את השובר או לשלוח לעצמי את הקוד ב-SMS, הכל דרך הדף הזה. 
באופן אישי, אני מעדיף לא להדפיס (גם ירוק וגם למה להסתובב עם נייר כשאפשר בלי?). לכן אני כל פעם שולח לעצמי בסמס. ככה זה נראה בטלפון:


אז זהו זה. זה לא הפעם הראשונה שאני מקבל מהם שוברים. זה פשוט הכי נוח ללכת עם הפלאפון ולהציג את הקוד למוכר/ת בחנות שאני רוצה לקנות ממנה.  
נראה לי שאני הולך להתחדש בכמה בגדים מהקניון לקראת פסח. בהצלחה לכולם וחג שמח!


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סקרנט - לא כל הנוצץ זהב!

4 אתרי הסקרים המובילים והמשתלמים ביותר

לנסות אפליקציות ולקבל על זה כסף בקלות ל-Paypal