קצת שבחים על האתר panel4All

למה שבחים? כי מגיע להם...
קבלו:
בחודש שעבר ביקשתי מאתר הסקרים Panel4All שישלחו לי 500 שקלים שאותם צברתי באתר.
לפני כמה ימים קיבלתי מהם את המייל הבא:



הודעה על קבלת תשלום על מסקרים


כבר אתמול קיבלתי במייל את השוברים האלקטרוניים למימוש באתר BuyMe בסך של 500 ש"ח:

נחמד לקבל שוברים אלקטרוניים. הכי מהר, הכי בטוח. 



כן, בהחלט כיף:) וכל זה רק ממענה על סקרים באינטרנט מבלי לצאת מהבית.

זו לא הפעם הראשונה שאני מקבל מ-Panel4all תגמולים. בכל פעם אני מחליט באיזה רשת אני רוצה לממש את הכסף שאני מקבל מהם. בדר"כ אני מעדיף לממש את השוברים במסעדות טובות, אבל זה רק אני. יש כל כך הרבה אופציות למימוש באתר BuyMe: מסעדות ובתי קפה, ספא, בתי מלון, ספורט ואקסטרים, מגוון סדנאות,  תרבות ופנאי, מותגי אופנה ועוד ועוד... אתם פשוט יוכלים להכנס לאתר שלהם כדי לראות את כל האפשרויות שהם מציעים.



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סקרנט - לא כל הנוצץ זהב!

4 אתרי הסקרים המובילים והמשתלמים ביותר

לנסות אפליקציות ולקבל על זה כסף בקלות ל-Paypal