איך לעשות כסף באתר יד 2

לעשות כסף ביד 2
אתר יד 2. נצלו אותו כדי לעשות כסף! 

במאמר הבא אני אדבר על רעיונות לעשיית כסף באתר יד 2 וגם על החיסכון הענק בקנייה באתר Ebay. 


הרבה מאוד אנשים בארץ עושים כסף דרך האתר יד 2. יש אנשים מקצוענים שעושים שם כסף כמו למשל: סוחרי מכוניות, שקונים מכוניות בזול ומוכרים ביותר יקר. אבל יש גם אנשים חובבנים (כמוכם) - שמוכרים כל מיני דברים חדשים או ישנים - ועושים מזה הכנסה נוספת מהצד. כל אחד יכול לעשות את זה, גם אתם!

"זבל של מישהו אחד - יכול להיות זהב למישהו אחר".


הרבה אנשים לא מנצלים את ההזדמנות שהאתר יד 2 מציע להם. להזדמנות הזאת קוראים: פרסום! 
אם יש לכם בבית חפצים או כל דבר אחר שאתם יודעים שאתם לא משתמשים ולא תשתמשו בו גם בעתיד - לא חבל לזרוק אותם? תמכרו אותם! כל מה שאתם צריכים לעשות זה להקדיש 5 דקות ולפרסם מודעה ביד 2. זה הכל, הקונה כבר יתקשר אליכם, יבוא אליכם - אתם לא צריכים לעשות יותר מידי.


להרוויח כסף ממכירת יד 2
יד2 - יש כסף בזה



אני רוצה לתת לכם כמה דוגמאות כדי שתבינו שבעידן האינטרנט של היום - אפשר למכור ה-כ-ל, ולהרוויח כסף:

מכירת מוצרים משומשים

לפני כמה חודשים, הייתי בחנות של איקאה וקניתי בין היתר 2 עציצים יפים שהיו במבצע. כל עציץ עלה לי 25 ש"ח. אחרי כמה שבועות, חשבתי לעצמי שאני לא צריך שניים והחלטתי לנסות למכור אחד מהם ביד 2. אני חייב לציין שכל מי שסיפרתי לו על זה - היה סקפטי ואמר לי: "אתה בטוח לא תצליח למכור את העציץ". בכל מקרה, פרסמתי מודעה ביד 2, העליתי תמונה של העציץ וכתבתי שהמחיר שלו הוא 80 ש"ח, כי באמת הערכתי אותו בסכום הזה.
עברו כמה ימים והנה מישהו התקשר אליי ושאל אותי על העציץ. באותו יום בערב, הוא כבר בא אליי לקחת את העציץ אך הוא אמר לי שהוא ציפה שהוא יהיה יותר גדול ושהוא מצטער אבל הוא מוכן לשלם לי "רק" 50 שקלים. הסכמתי והוא קנה. זהו, הכי פשוט שיש. גם אם אתם חושבים שזה ממש קשה למכור חפץ מסוים שאתם לא רוצים ואתם לא מאמינים שיש מישהו אחד שיקנה דבר כזה - תנסו, מה אכפת לכם?

אתה מחטיא 100% מהזריקות שאתה לא לוקח.  מייקל ג'ורדן.

אמנם הרווחתי 25 ש"ח, אבל זה בעצם 100% רווח,  אולי אפשר למכור גם דברים יותר יקרים?

סתם עציצים בשביל ההשראה


מכירת מוצרים חדשים

אם יש לכם קצת זמן פנוי, תחפשו מוצרים שנמכרים בזול באתר "Ebay" ועולים יקר מאוד בארץ - ותנסו לקנות אותם ב-איביי ולמכור אותם ביד 2. יש אלפי מוצרים כאלה, למשל: בטריות למצלמות, בטריות לניידים, אביזרים נלווים למוצרי טכנולוגיה ועוד. ב-Ebay אתם יכולים להשיג את הדברים האלה במחיר זול משמעותית מהארץ.

עוד דוגמה אמיתית: לפני כמה חודשים, הבטרייה של המחשב הנייד שלי מתוצרת DELL התקלקלה. בדקתי את המחירים בארץ: בין 400 ל-500 שקלים. חיפשתי ב-Ebay ומצאתי את אותה סוללה בדיוק כמו שמוכרים בארץ במחיר 40$ שזה פחות מ-150 שקלים. אני רציתי אפילו לחסוך עוד יותר ולכן קניתי סוללה לא מקורית (לא של חברת DELL) והיא עלתה לי, תאמינו או לא, 16$ כולל משלוח לארץ בדואר רשום (שזה פחות מ-70 ש"ח). דרך אגב, שלא יהיו לכם ספקות, אני משתמש בסוללה הזאת כבר תקופה ארוכה, היא עובדת מצוין, ואני מאוד מרוצה.

במקרה הזה ספציפית, קניתי סוללה כי הייתי צריך ולא כי רציתי למכור אותה למישהו אחר, אבל זה רק ממחיש לכם 2 דברים:
קודם כל אתם יכולים לחסוך בענק מקניית מוצרים ב-Ebay.
שנית, אתם יכולים להרוויח בענק אם רק תקנו באיביי ותמכו ביד 2 מוצרים ספציפיים.

סיכום הדרכים לעשות כסף באתר יד 2: 

1. אם יש לכם חפץ בבית שאתם לא צריכים או שאתם מתכוונים לזרוק בכל מקרה - תנסו למכור אותו קודם ביד 2 ותאזרו בסבלנות.
2. אתם יכולים גם ליזום קנייה של מוצרים מסוימים על מנת למכור אותם. זה יכול להיות מוצרים שהם ממש בגדר "מציאה" שקניתם בארץ או דרך Ebay ואתם בטוחים שיש הפרש גדול בין המחיר שקניתם למחיר שאנשים אחרים יהיו מוכנים לשלם לכם.  אם אתם חוששים שלא תצליחו למכור את המוצר שקניתם ו"תיתקעו" איתו, אז עדיף שתקנו דברים שאתם באמת צריכים ואז אם השתדלתם אך לא הצלחתם למכור - המוצר הזה יישאר בשימוש אצלכם.

בהצלחה וגלישה נעימה!

תגובות

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סקרנט - לא כל הנוצץ זהב!

4 אתרי הסקרים המובילים והמשתלמים ביותר

לנסות אפליקציות ולקבל על זה כסף בקלות ל-Paypal