איך להרוויח פרסים מרשתות חברתיות?

לעשות כסף מפייסבוק
לעשות כסף מ-Like בפייסבוק

עדכון: האתר נסגר. 
ישנם דרכים אחרות להרוויח כסף ברשת (מעודכן ל-2020)

בעידן הרשתות החברתיות, קמו הרבה אתרים שמאפשרים לגולשים לעשות כסף או לקבל פרסים בתמורה ללייקים או לשיתופים של פרסומים כאלו ואחרים. אם אני אשאל אותך: "איזה רשתות חברתיות אתה מכיר?" ואתה תענה לי "פייסבוק וטוויטר" אתה כנראה הישראלי הממוצע, כי למען האמת קיימות אלפי רשתות חברתיות באינטרנט ומתוכן עשרות רשתות חברתיות מוצלחות שכבשו מיליוני אנשים ברחבי העולם. כמובן שבטופ של הטופ נמצאים: פייסבוק, טוויטר, גוגל+, טמבלר, לינקדאין, אינסטגרם, פינטרסט, פליקר ועוד.

האתר "המכבסה החברתית" הוא דוגמה לאתר ישראלי שכמו הרבה אתרים אחרים שקמו לפניו בחו"ל - גם הוא מציע כסף ו/או פרסים על פעילות ברשתות חברתיות.
האתר קיים כבר כמעט שנה וצבר תאוצה של הרבה גולשים ורזומה לא רע בכלל.

בתוך האתר יש לכם רשימה של פעילויות שכל אחד מהן מעניקה לכם סכום מטבעות מסויים. ברגע שצוברים ומגיעים לסכום מטבעות מינימלי - אפשר למשוך את הכסף שלכם באמצעות העברה לחשבון ה-Paypal שלך. (הם שולחים את הכסף בתוך שבוע מבקשת התשלום).

איך אפשר להרוויח מטבעות באתר הזה?

* כל כניסה יומית מזכה אתכם במטבעות (אפילו אם לא עשיתם כלום רק נכנסתם לאתר).
* לייקים בפייסבוק
* צפייה בסרטונים ביוטיוב
* לעקוב אחרי מישהו בטוויטר
* רישום חברים
* קופונים שהאתר מחלק מידי פעם (למשל, לכבוד סוכות האתר שלח אליי באימייל קוד קופון ששווה 120 מטבעות. לאחר שהזנתי את הקוד בחשבון שלי באתר, התווספו לי 120 מטבעות).
ועוד הרבה דברים אחרים..

האתר נראה מאוד מקצועי עם מערכת נוחה לגולשים.
בכניסה הראשונה שלכם לאתר (לאחר שנרשמתם אליו) ילווה אתכם מדריך אוטומטי באתר ויסביר לכם על כל חלק וחלק בו בצורה קלה ופשוטה.


הערה:
בעבר, האתר "המכבסה החברתית" היה ממיר כסף בתמורה לנקודות שצברתם, אך כיום הוא לא ממיר כסף, אלא נותן כל מיני פרסים בתמורה לנקודות.


תגובות

  1. תודה, אחלה דרך להרוויח כסף מהאינטרנט דווקא די בקלות. כל יום שנכנסים מקבלים 45 מטבעות ויש ימים שמקבלים 100. כל יום אפשר לצפות בסרטוני יוטיוב מחדש ולקבל עוד מטבעות. כל 1000 מטבעות זה 7 שקל ומגיעים לזה ממש מהר.

    השבמחק
  2. איך אפשר להחליף את המטבעות בכסף???
    תודה מראש

    השבמחק
    תשובות
    1. כפי שכתבתי בהערה במדריך: כיום האתר מחלק מתנות ופרסים במקום כסף.

      מחק
  3. איך אני מושך את הכסף לחשבון הפאייפאל שלי?

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סקרנט - לא כל הנוצץ זהב!

4 אתרי הסקרים המובילים והמשתלמים ביותר

לנסות אפליקציות ולקבל על זה כסף בקלות ל-Paypal