להרוויח כסף מאפליקציות דרך appCasher

מדריך לאפליקציה appcasher
עדכון: האפליקציה נסגרה.
לא נורא, אפשר היום להרוויח כסף דרך אפליקציות אחרות (מעודכן ל-2020).

יש לכם אייפון, אנדרואיד, אייפד, אייפוד או כל סמרטפון אחר? אם לא אז דלגו על הפוסט הזה כי הוא לא רלוונטי בשבילכם, אבל אם כן - הרווחתם.
אני הולך לספר לכם על אפליקציה נחמדה שאפשר לעשות דרכה כמה דולרים (דומה מאוד ל-appRedeem דרך אגב).

מדריך שימוש באפליקציה

האפליקציה נקראת appCasher, אתם לא יכולים להוריד אותה דרך ה-App Store רק דרך הדפדפן שלכם במכשיר! לכן, פתחו את הדפדפן אינטרנט שלכם במכשיר שלכם (מה שזה לא יהיה: ספארי, גוגל כרום וכו') וחפשו בגוגל את האפליקציה.
  1. כשתיכנסו לאתר, יופיע לכם פופאפ קטן שיורה לכם איפה ללחוץ על מנת להוריד את האפליקציה למכשיר שלכם.. לחצו על "Add to Home Screen" והאפליקציה תרד אוטומטית למכשיר שלכם.
  2. כדי לעשות את החצי דולר הראשון שלכם תצטרכו להזין את קוד הבונוס של המפנה. לכן, היכנסו ללשונית Share ושם היכנסו ל- "Enter Referral Code". בחלון שיפתח לכם הזינו את קוד הבונוס: 672393, ותקבלו 500 נקודות קרדיט אוטומטית.
  3. אחרי שנרשמתם לאפליקציה - חשוב שתאשרו אותה במייל שלכם, אחרת זה יגרום בעיות אח"כ בתשלום. כנסו לאימייל שלכם ותראו שם הודעה שנשלחה מהאפליקציה הזאת, כנסו להודעה ולחצו על הלינק שמאשר אתכם. 
  4. הגיע הזמן לעשות כסף! בלשונית Offers יש לכם רשימה של אפליקציות שליד כל אחד כתוב לכם כמה נקודות קרדיט היא שווה. הורידו אפליקציה, נסו אותה לפחות 30 שניות ולאחר מכן חזרו לאפליקציה AppCasher ותראו שקיבלתם נקודות. 

לשונית offers רשימה של אפליקציות שמזכות אתכם בקרדיט
רשימת האפליקציות שעליהן תרוויחו כסף! 

כל כמה זמן האפליקציות מתעדכנות ומתחלפות, לכן כל כמה ימים כנסו לאפליקציה ותבדקו אם יש משו חדש להורדה כדי להרוויח עוד נקודות.

יתרונות: 

  • יש הרבה אפליקציות.
  • אפליקציה נוחה לשימוש.
  • מינימום לתשלום 2000 נקודות (לא הרבה בכלל).
  • מרוויחים הרבה על צירוף חברים וזה נוח מאוד לעשות את זה דרך האפליקציה (דרך קישור לפייסבוק או לטוויטר וכו'). 

חסרונות:

  • אפשר להשתמש בכסף רק ל-Amazon Gift Card או לקניות ב-iTunes. זה קצת באסה שאי אפשר למשוך לפייפל אבל עדיין באמזון יש דברים דיי מדליקים שאתם יכולים לקנות לעצמכם עם הנקודות שתקבלו.
  • לא על כל האפליקציות תקבלו תגמול משום שלחלקן צריך חשבון iTunes של תושב ארה"ב. 

המרת נקודות הקרדיט שלכם לגיפט קארט באמזון
אפשר למשוך כסף לאמזון או אייטונז. 

אז נסו אפליקציות חדשות, תוסיפו חברים - תצברו כמה שיותר נקודות קרדיט (אין מגבלה) ותמירו אותם לשימוש באמזון או iTunes. בהצלחה!

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סקרנט - לא כל הנוצץ זהב!

4 אתרי הסקרים המובילים והמשתלמים ביותר

לנסות אפליקציות ולקבל על זה כסף בקלות ל-Paypal