הכנסה נוספת מהבית + הוכחת תשלום

עדכון (2020): האתרים שמוזכרים בפוסט הזה שמהם קיבלתי תשלום, כבר אינם פעילים יותר. עדיין, ניתן להרוויח כסף בדרכים אחרות.


בפסוט הזה נראה כמה דוגמאות לתשלומים שקיבלתי מאתרים שונים.
ובכן בגלל שאתמול היה העשירי לחודש קיבלתי כמה תשלומים. הפעם אני אראה לכם הוכחות תשלום מארבעה אתרים שונים בבת אחת. במקרה כל האתרים האלה שילמו לי כסף לחשבון הבנק בדיוק אתמול. בהמשך יש צילומי מסך. יאללה בואו נתחיל!

האתר Cash4Mail (כסף קל מצפייה באימיילים) שלח לי לפני כמה ימים את המכתב הבא למייל: 


זכאות לתגמולים מקאש4מייל
הודעה בדבר זכאות לתשלום מהאתר cash4mail

המכתב מודיע לי שאני זכאי לקבל סכום של 104.39 ש"ח. בשלב זה, אני לא צריך לעשות כלום רק לחכות שהכסף ייכנס לחשבון הבנק. דרך אגב, אני רוצה לציין לטובה את המערכת של האתר cash4mail שהיא נעשית יותר ויותר אוטומטית, כלומר לא צריך יותר להיכנס לאתר וללחוץ על "בקשת תשלום" כמו פעם, אלא האתר כבר שולח אוטומטית הודעה ברגע שעוברים את ה-100 שקלים בכל פעם. אחרי כמה ימים (כלומר אתמול, בעשירי לחודש) קיבלתי שוב מכתב מהאתר, והפעם הם מודיעים שהם שלחו לי את הכסף: 

הודעה שהתשלום התקבל
שלחנו לך את הכסף בהצלחה. cash4mail


כל מה שנשאר זה ללכת לחשבון הבנק ולראות האם באמת הם שלחו את הכסף. אך לפני שנעשה זאת, יש לי עוד משהו שאני רוצה להראות לכם וזה פירוט תשלום מהאתר "החשבונית של השכיר":

פירוט המשכורת מהחשבונית של השכיר
פירוט תשלומים לחודש אוגוסט 12

כפי שאפשר לראות יש כמה אתרים ששלחו לי כסף החודש דרך האתר "החשבונית של השכיר" והם: 
או.אם.אס בע"מ - הלוא היא החברה המפעילה את רשת השותפים קליקאון. 
וויסל סחר בע"מ - המפעילה את אתר Wesell. 
והוגל סי.או - הכוונה לאתר החדש OOGLE שבו עושים כסף קל מצפייה באימיילים. 

סך הכל לפני ניכויים: 677 ש"ח. אחרי הורדת מע"מ ושאר ניכויים נשאר 518 ש"ח. 

עכשיו כל מה שנותר לי לעשות זה ללכת ולבדוק בבנק שלי אם כל הכסף נכנס: 

התשלומים נכנסו לחשבון הבנק
חשבון הבנק באינטרנט

אוקיי, אז לפי מה שכתוב - מהחשבונית של השכיר קיבלתי 518 ש"ח - מעולה!
איפה שכתוב "זיכוי מלאומי - המבצע: חדד אהוד ונילי" זה כמובן התשלום מהאתר cash4mail ששילמו קצת פחות מ-100 ש"ח (אחרי ניכוי של כמה שקלים - עמלת העברת כספים).
אלו רק כספים שקיבלתי לחשבון הבנק החודש. יש עוד אתרים שמשלמים לי כסף בדרכים אחרות (לפייפל, לפייזה, באמצעות צ'קים, באמצעות תלושי-קנייה רב-תו או תו-הזהב, ועוד ועוד). 

מקווה שהדוגמאות עזרו לכם להבין מה זה הכנסה נוספת מהבית באינטרנט.
יאללה לעבודה. 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סקרנט - לא כל הנוצץ זהב!

4 אתרי הסקרים המובילים והמשתלמים ביותר

לנסות אפליקציות ולקבל על זה כסף בקלות ל-Paypal