אתר הסקרים Panel View - אמין!

טוב, אז אחרי שכתבתי בעבר שאתר הסקרים החדש יחסית panel view מעורר התפעלות ומציב סטנדרטים חדשים לאתר סקרים איכותי ומקצועי, הנה התשלום הראשון: 50 ש"ח. נכון, זהו סכום נמוך יחסית במיוחד אחרי שקיבלתי מפרויקט המדגם 600 ש"ח ל-paypal וגם מהאתר ipanel קיבלתי 500 ש"ח לפני שבוע. למה הסכום נמוך? כי אני משכתי בכוונה את 50 השקלים הראשונים שצברתי באתר, בלי לחכות ולצבור עוד ועוד כסף, כי רציתי רק לדעת האם האתר באמת משלם ותוך כמה זמן הוא שולח את התשלום שלו. אז יש לנו חדשות טובות: האתר ועוד איך משלם, תוך זמן קצר יחסית. הכסף באתר panel view נצבר מהר יחסית; בזמן שלקח למכתב עם הכסף להגיע אליי הביתה - הספקתי לצבור באתר עוד 50 שקלים, אבל הפעם כמובן, אני לא מושך ישר, אני כבר ראיתי שהאתר משלם ולכן אני אמשוך קצת את זה עד שיצטבר לי איזה 200 או 300 שקלים בחשבון שלי שם.

תשלום מהאתר panel view
תשלום ראשון מהאתר הסקרים Panel-View

איך זה היה?
אחרי ששלחתי בקשה למימוש הנקודות שלי באתר, קיבלתי למייל שלי מכתב מהאתר פאנל ויו ובו כתוב:


שלום,

בקשתך למימוש נקודות התקבלה.

עליך לוודא כי כתובתך השמורה אצלנו מעודכנת. לכתובת זו ישלחו התווים.
כדי לעשות זאת עליך להיכנס לחשבונך האישי באתר, באמצעות הקשת הדוא"ל והסיסמה שלך, תחת כניסה לחברים,
לגשת לעמוד החשבון שלי ולהקיש על פרטים אישיים. במידה והפרטים אינם שלמים או אינם מעודכנים יש למלא את
כל השדות המסומנים בכוכבית (למעט שדות הסיסמה) ולהקיש על -עדכן-
חשוב מאוד לוודא את עדכניות הכתובת. תווים שאבדו בעקבות משלוח לכתובת שאינה עדכנית לא נוכל לשלוח שנית.
התווים ישלחו אלייך בתחילת החודש הבא.

תודה,
צוות פאנל ויו


קודם כל המכתב הזה מעיד על הרצינות של האתר. לאתר מאוד אכפת שאני אקבל את הכסף שמגיע לי בעבור הסקרים שמילאתי ושהמכתב עם התשלום יישלח לכתובת הנכונה ולא למקום אחר. שנית, לא לקח הרבה זמן עד שהתשלום אכן הגיע.
מה שבטוח, האתר הזה צפוי לגדולות, הוא פשוט לא מאכזב!



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סקרנט - לא כל הנוצץ זהב!

4 אתרי הסקרים המובילים והמשתלמים ביותר

לנסות אפליקציות ולקבל על זה כסף בקלות ל-Paypal