סקרנט - מילוי סקרים בתשלום

חברת הסקרים סקרנט מאפשרת להרוויח כסף ממילוי סקרים.


עדכון: אמינות האתר סקרנט מוטלת בספק. גם אחרי הרבה שנים - לא ראיתי מהאתר הזה כסף. קראו עוד ב- ביקורת רעה על האתר סקרנט.


חברת סקרנט פועלת בישראל והוקמה כמענה על הצורך בסקרי שוק ודעת קהל מתקדמים. על מנת לצור מוטיבציית השתתפות בסקרים, חברת סקרנט משלמת תגמולים למשתתפים בסקרים.

בעוד שבאתרי סקרים אחרים מקבלים שוברי קנייה, האתר סקרנט מעניק תגמול כספי של ממש, בכסף אמיתי (לא שוברים, מתנות או נקודות) וזה למעשה היתרון הבולט שלה על חברות אחרות ואתרי סקרים אחרים. לעומת זאת, החיסרון שלה הוא שתדירות הסקרים המופיעים באתר נמוכה.
להרוויח כסף מחברת סקרנט אפשר לא רק ממילוי סקרים בתשלום, אלא גם מצירוף חברים. לטענת האתר, אפשר להרוויח תגמולים על משתתפים שאני צירפתי וגם על משתתפים שהמצורפים שלי צרפו וכך הלאה עד 6 דורות.



האם חברת סקרנט באמת משלמת כסף?

או במילים אחרות, האם האתר סקרנט אמין? 

תשובה: עד כה אני לא קיבלתי תשלום מהאתר סקרנט, משום שקצב צבירת הכסף באתר הוא מאוד איטי. לא רק שיש מעט מאוד סקרים באתר, אלא גם התגמולים על כל סקר הם תגמולים נמוכים בהשוואה לאתרים אחרים באותו תחום. 

מה בנוגע לאתרי סקרים אחרים?

לאתרי הסקרים האחרים יש עשרות הוכחות תשלום שהעליתי כאן לבלוג. אפשר למצוא עוד מאות ביקורות חיוביות עליהם ברחבי הרשת, והם נחשבים לאתרים אמינים מאוד ואיכותיים מאוד. אני בעצמי קיבלתי מהם בסך-הכל כבר כמה אלפי שקלים (בכסף או בתלושים). 


יכול להיות שמעניין אתכם לקרוא גם על:



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סקרנט - לא כל הנוצץ זהב!

4 אתרי הסקרים המובילים והמשתלמים ביותר

לנסות אפליקציות ולקבל על זה כסף בקלות ל-Paypal